26 Ocak 2013 Cumartesi

Yenilsen de Yensen de - 27.01.2013


Bugün Yenilsen de Yensen de'ye 3. kez katılma şansına eriştim. Bağış Abi ve Banu Abla'nın harika insanlar olduğunu söylemeliyim. Feleğin çemberinden geçmiş insanların sizin yaşınıza inmesi, sizinle dostluk kurmaya çalışması ve hoş sohbeti çektiğim 120 kilometrelik yolun her metresine deydi kesinlikle. Üstüne üstlük İsmail Şenol, Fuat Akdağ, Sine Büyüka gibi insanları görme, sohbet etme şansına eriştim. Harika bir tecrübeydi.

Benimle birlikte konuk olan insanların hepsi tek tek harika insanlardı kesinlikle. Futbol konuşmayı çok seven biri olarak takım ayırmaksızın yanımdaki büyüklerimin hepsiyle vakit geçirmekten büyük mutluluk duydum ve 16 yaşında biri olarak hoş bir deneyim edindim.

Programda yer yer "bazı insanlar" tarafından yanlış anlaşılmış olmaya üzülmüş olsam da, kesinlikle harika vakit geçirdim. Hayalini kurduğum çalışma ortamını bir kez daha yakından gördüm ve harika insanlarla tanıştım. Programı izlemek isteyenler için yayın linkini paylaşacağım, umarım izlerken siz de benim kadar eğlenirsiniz.

İyi seyirler. :) 


Yenilsen de Yensen de - 27.01.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder